تحویل حضوری و ارسال

آیا امکان فروش یا تحویل حضوری فراهم می‌باشد؟
پاسخ: فروش هم بصورت آنلاین  و هم به صورت حضوری برای رفاه حال تمامی مشتریان مهیا می باشد. فقط لازم به ذکر میباشد در صورت تمایل به دریافت حضوری سفارش خود در صورتی که محصول مدنظر را انتخاب نمودید با پشتیبان فروشگاه اهوراهوم ارتباط برقرار کنید و محصول مدنظر را به اپراتور اعلام بفرمایید تا محصول مدنظر را در فروشگاه موجود شود که با مراجعه به شعبه‌ی مرکزی | تهران سه راه افسریه _ نبش بلوار امام رضا _ مجتمع تجاری خورشید _ طبقه سوم  | و با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی، شناسنامه ) سفارش خود را تحویل بگیرید. پیشاپیش از دیدار شما خرسندیم.

سوال : هزینه ارسال تیپاکس پس‌کرایه به چه معناست؟ پس هزینه‌ایی که در سایت پرداخت می‌شود بابت چیست؟
پاسخ: مبلغی که شما در سایت پرداخت کرده‌اید جهت خرید کالا میباشد و هزینه  بسته‌بندی و ارسال درون شهری به شعبه تیپاکس یا بابری از سمت فروشگاه اهورا هوم رایگان میباشد. هزینه ارسال از تهران تا شهر مقصد با توجه به ارزش مرسوله و مسافت محاسبه و درب منزل از مشتری دریافت می‌شود. لازم به ذکر است که این نکته در قوانین سایت، در زمان خرید کالا قسمت اطلاعات نحوه ارسال (در مرحله مشخص کردن نحوه ارسال) نیز ذکر می‌شود.
ارسال از طریق تیپاکس هزینه‌ای به مراتب بالاتر از سایر روش‌ها دارد

سوال : بازه زمانی و هزینه ارسال برای شهرستان پس از ثبت سفارش چند روز می‌باشد؟
ارسال با پست پیشتاز 2 الی 4 روزکاری
ارسال با تیپاکس 2 الی 3 روز کاری
لازم به ذکر است تحویل به پست پیشتاز و تیپاکس از زمان ثبت سفارش 24  الی 72 ساعت کاری می‌باشد.

سوال : هزینه و بازه زمانی ارسال برای تهران چقدر است؟
پاسخ: اولویت ارسال محصول خریداری شده در تهران به شرح ذیل می‌باشد:
مشتریانی که شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 و پنجشنبه تا ساعت 12 خرید خود را ثبت کنند همان روز حداکثر تا24ساعت بعد ارسال می‌گردد و در غیر این‌صورت با هماهنگی ارسال می‌گردد.

سوال : مراحل پیگیری مفقودی تیپاکس و پست به چه صورت است؟
پاسخ: در صورتی که سفارش شما در پست یا تیپاکس مفقود شد می‌بایست مراتب مفقودی را به شماره 09129561366 در نرم افزارهای "واتس اپ" یا "بله" یا "تلگرام" اطلاع دهید تا همکاران ما روند پیگیری را دنبال کنند.
با اعلام کتبی این شرکت‌ها مبنی بر مفقودی مرسوله شرکت اهوراهوم مبلغ سفارش را با توجه به مبلغ پرداختی  پرداخت می‌نماید.


فروش

سوال : چطور می‌توانیم تخفیف بگیریم؟
پاسخ: اهوراهوم  با توجه به مناسبت‌های مختلف کالا‌های محبوب را با تخفیفات شگفت انگیز ارائه می‌دهد، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید همچنین با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما به نشانی https://instagram.com/ahoora_home از تخفیفات ویژه تا 100 % بهرمند شوید.

سوال : گارانتی‌ها معتبر است؟
پاسخ: تمامی گارانتی‌ها معتبر بوده . لذا در صورت مواجه با هرگونه مشکل گارانتی مربوطه پاسخگو خواهد بود.

سوال : قیمت همکار با مصرف کننده تفاوت دارد؟
پاسخ: با توجه به قیمت‌های مناسب فروشگاه اهوراهوم، اکثر مشتریان ما همکاران هستند. لذا برای احترام به حقوق مصرف کننده قیمت‌ها برای همه‌ی کاربران یکسان بوده و قیمت مجزایی در قالب فروش همکار نداریم.

سوال : فروش به صورت رسمی است و مالیات تعلق می‌گیرد؟
پاسخ: فروش فقط به صورت رسمی می‌باشد و تمامی محصولات ارائه شده در سایت اهوراهوم با احتساب 9% ارزش افزوده است و کاربر قیمت تمام شده محصول را مشاهده می‌نماید.
جهت اطلاع از کلیه امور مربوط به مالیات فقط و فقط به حوزه مالیاتی مربوط به خود مراجعه نمایید.

سوال : قیمت‌ها و موجودی‌های سایت به روز است؟
پاسخ: قیمت‌ها و موجودی‌های سایت به روز می‌باشند و در لحظه و با توجه به نوسانات بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد لذا این تغییر تا زمان قبل از پرداخت اعمال می‌شود، حتما قبل از پرداخت وجه مبلغ واریزی را چک نمایید.


مرجوعی

مرجوعی : شرایط لغو سفارش به چه صورت است؟
پاسخ: ... لینک شرایط مرجوعی ضمیمه شد. درصورتی که واجد شرایط باشید می‌بایست قبل از ارسال کالا در ساعات اداری با واحد پشتیبانی با شماره 09375648305 تماس بگیرید و یا در نرم افزارهای "واتس اپ" یا "بله" یا "تلگرام" درخواست خود را ثبت نمائید.
توجه داشته باشید که هزینه ارسال و عودت به عهده خریدار می‌باشد و مبلغ محاسبه و طی 72 ساعت عودت داده خواهد شد.

سوال : مرجوعی در چه صورت انجام نخواهد شد؟
پاسخ:بیش از 10 روز از زمان سفارش نباید گذشته باشد
محصول مرجوعی می‌بایست پلمپ باشد
درصورتی که محصول از پلمپ خارج شده بعد از هماهنگی و ارسال، توسط کارشناسان ما بررسی شده و در صورت تایید ایشان، مراحل مرجوعی انجام می‌شود؛ در غیر این‌ صورت محصول مجددا برای مشتری ارسال می‌گردد.
از لحاظ ظاهری به محصول مرجوعی نباید ایرادی وارد شده باشد


پیش از خرید

سوال : چطور محصولات را  با هم مقایسه کنم؟
پاسخ: محصولاتی که در سایت قرار دارند از گزینه مقایسه برخوردارند جهت اطمینان از اطلاعات خود در برابر محصول مورد نظر می‌توانید به سایت اهوراهوم مراجعه نمایید، کالای مورد نظر را انتخاب نموده و روی گزینه‌ی " مقایسه " کلیک نمایید.

سوال : نماد اعتماد الکترونیک چیست؟
پاسخ: نماد اعتماد بر اساس یک سری شاخص‌های استاندارد و مجوزها به سایت‌ها جهت فعالیت داده می‌شود و میتوان گفت یکی از راه‌های اعتماد به یک سایت مشاهده نماد اعتماد الکترونیک آن سایت می‌باشد.


پس از خرید

سوال : مراحل دریافت فاکتور رسمی به چه صورت است؟
پاسخ: برای دریافت فاکتور کاغذی ابتدا می‌بایست درخواست خود را به شماره 09375648305در نرم افزارهای "واتس اپ" یا "بله" اعلام نمائید. درصورتی که پنل به نام شخص باشد فاکتور نیز به نام شخص صادر خواهد شد یا در قسمت سبد خرید فاکتور به صورت pdf دانلود کنید



پرداخت

سوال : مراحل واریزی با لینک مجزا به چه صورت است؟
پاسخ: درصورتی که مبلغ فاکتور بالای 100 میلیون تومان باشد وارد پروسه لینک مجزا خواهید شد که با توجه به سقف پرداخت اینترنتی هر کارت می‌توانید طی چند مرحله واریزی را انجام دهید و پس از پرداخت کامل مبلغ، قسمت پایین لینک اطلاعات فیش بانکی را تکمیل کرده سپس پرداخت و تکمیل خرید را انتخاب نمائید تا سفارش شما نهایی شود.
در نظر داشته باشید تا نهایی شدن ثبت فیش بانکی سفارش شما ثبت نمی‌شود و امکان اتمام موجودی محصولات و یا تغییر قیمت آن‌ها وجود خواهد داشت.

سوال: مبلغ از حساب کم شد اما سفارش در وضعیت پرداخت نشده قراردارد !
پاسخ: عملیات پرداخت به دلیل اختلال در درگاه بانکی با مشکل مواجه شده است.
مبلغ بین 24 الی 72 ساعت کاری به حسابتان باز خواهد گشت. در صورت تعجیل در خرید و یا عدم بازگشت وجه طی 72 ساعت، با پشتیبانی بانکی که پرداخت را از طریق آن انجام داده‌اید تماس بگیرید تا مبلغ به حسابتان عودت داده شود و سپس مجدد هزینه را با تعویض درگاه بانکی پرداخت کنید